OT: Manuál ke kalkulačce SHARP EL-9000

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Listopad 30 19:27:24 CET 2012

Zdravím,
  ano, 8,- USD od někoho, kdo zjevně nemá na ten manuál autorská práva,
nadto je v případě selhaného downloadu velmi špatná vymahatelnost takových
plateb (už jsem to zažil), to už je opravdu na zváženou.
  Ale těmi "nekřesťanskými prachy" jsem myslel např. 50$, za které se to
taky někdo nestydí nabízet.
  Minimum jsem viděl 5$, ale zdály se mi ty stránky natolik nedůvěryhodné,
ani neuměly Paypal, jen přes kreditku, že jsem to taky nevzal.
  Zdraví Pavel