Re: A jak dal? [WAS: papírový počítač CGS]

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Listopad 30 15:21:41 CET 2012

Původní zpráva ze dne 30.11.2012 od Pavel Kořenský:

> No já jsem tohle řešil u dcery a první pokus (MS Visual Basic) moc
> nevyšel. Bylo to moc psaní zdrojáku na to, aby měl program nějaký
> "hmatatelný" výsledek.

Před několika lety jsem přemýšlel, jak naučit syna programovat. Za
prvé jsem s ním nad tím nechtěl sedět hodiny a hodiny, protože bych se
třeba i vytočil, jeho by to pak přestalo bavit. Za druhé jsem ho
nechtěl naučit nějaké své špatné návyky. Za třetí, ačkoliv programuji
desítky let, tak jsem programátor, nikoliv učitel programování, takže
umím samozřejmě leccos vysvětlit a naučit, ale nemám žádnou osnovu,
jak by to mělo jít za sebou, přestože knížek mám také tuny.

Tak jsem mu tehdy objednal k Vánocům tyhle knížky:

http://www.moderniprogramovani.cz

A nechal jsem ho v tom, ať si to sám čte, sám se to učí podle knížek,
sám si to zkouší na počítači, a když něčemu nebude rozumět, ať se
přijde zeptat. A to se také stalo.

Tyhle knížky doporučuji, je to napsané docela dobře, že to pochopí
děti.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601