Pasový podvozek MERKUR s elektronikou + RC

David Belohrad david na belohrad.ch
Pátek Listopad 30 14:15:00 CET 2012

tohle presne nemam, ale koupil jsem synkovi tak prede dvema lety tu
kompletne velkou sadu merkura k tomu separatne motorky. byl jsem hodne
zklamany kvalitou vyroby. Draty od motorku odpadly v podstate
okamzite. Na jejich spoje pouzivali jeden z plastovych dilku merkuru,
ktery se casem rozlomi.

proste, kvalita jako za starych casu. Merkur je jako hracka uplne
skvela, kdyby se vyrobce trochu zamyslil jak to udelat poradne. Neni to
jenom problem spolehlivosti privodnich kabelu. Dodnes se treba nezmenila
krabice. Dostanete to v krabici z velmi levneho plastu (podotykam,ze
jsem opravdu koupil tu 'nejkompletnejsi' sadu, ktera stala kolem 8kKc!),
ktery casem popraska, a hlavne - vubec nevypada hezky. Spatne se to do
nej strka, krabice se otevre a vypadne 30 tisic dilku.

proc to nemuzou udelat poradne???

.d.