Pravdepodobnost poruchy

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Listopad 30 12:06:51 CET 2012

>Ale vy prece nemate nulu, vy mate N=1000ks pri pokusech T=1000h bez
>poruchy.

To je pravda, ale to je ako vediet cislo topanok predavacky a snazit sa
zistit cenu cibule :-)

Problem je v tomto:

>Zkusil jsem si to tu z exponencialniho rozdeleni

T.j. by sme museli z nejakych dalsich skutocnosti pripadne testov a
naslednej statistiky vediet, ze to rozdelenie je skutocne exponencialne.

Dalsi problem je, ze v povodnom zadani sa pise:
> Mám øeknìme 1000 vyrobených kusù výrobku, každý z nich má nabìháno
> 1000 hodin. Celkem nastalo deset závad A a nula závad B

Tu by sa muselo dokazat, ze tie zavady su nezavisle.

Ale povedzme ze nad tym vsetkym mavneme rukou, potom sa da pomoct
predzutymi tabulkami pre to exponencialne rozdelenie, napr. z MIL-STD-690.

wek