co s myslite o area 51 Re: Reklamni letak od czc:):):)

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Listopad 29 23:34:24 CET 2012

A uz neco amici objevili? Pokud ne tak to bude nejspis jen hallo jak vytahnout z rozpoctu dalsi penize. No proc ne, kdo si hraje, nezlobi, slysel jsem nazor, ze vsechno co se za poslednich 70 let objevilo a vymyslelo, vzniklo uz za 2 svetove valky, tak nevim, jestli je to prehnane anebo zda to ma neco naznacovat :-)

Odesláno z iPadu