patek - domy jako faradayova klec

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 29 22:37:51 CET 2012

 29.11.2012, 22:30:34

Zvirata chovana v zoo, tedy casto v klecich, se dozivaji cca
dvojnasobneho stari, oproti svym volne zijicim pribuznym.
Takze ty klece zase tak straslive asi nebudou.

Takovych zvastu vyplodi, kde kterej blb za tejden tucet.
Aby to vubec melo cenu cist, musela by tam byt nejaka hodnoverna
teorie o mechanizmu one skodlivosti, nebo tvrda statisticka
data, dokazujici rozdil mezi uvazovanou a kontrolni skupinou.
Bez prveho ci druheho, popr. obeho, jsou to jen zvasty.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz