OT - Hvezdickova manie

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Listopad 29 17:59:53 CET 2012

Původní zpráva ze dne 29.11.2012 od Jaroslav Kotlaba:

> IMHO je to proti robotům co hlídají tyhle desetníkové výrazy. Když
> třeba o někom napíšu, že je B. L. Bec, případně zabrousím do vysoké
> politiky a někoho označím za č(ruský bojový okřik)ka, tak to projde.
> Pokud někde napíšu, že doba trvání je dvě sekundy, tak mi to některý
> robot nepustí, musím použít úhlovou jednotku:-) Dokonce i 3,14ča už
> bývá hlídaná. Vzpomínám si, že když se ještě mohlo diskutovat na
> iHeute, k článku o Merkuru jsem dal odkaz na www.kreteni.cza taky to
> neprošlo.

Cože? Takže když napíšu sprosté slovo, listserver HW-News to nepustí?
To se mi nezdá, už jsem jich tu napsal i viděl mnoho. Totéž T-Mobile
nebo Twist, to snad taky projde, ne? Lidičky, nevymýšlejte problémy
tam, kde nejsou :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601