USB ve WIN7 64 bit ??

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 29 15:14:34 CET 2012

O "neprobuzeni" FTDI obvodu nemuzu referovat, nijak zvlast jsme to
nehlidali, takze nebylo co resit. S nahodnymi cisly COM portu problemy
nemame, mechanicky to mame resene jako interni prevodnik USB-RS485,
ktery je zapojeny do zakladni desky a prisroubovany do slotu PC.
Vystupem je CANON9, ktery se prisroubovat da. Pouziti take v prumyslu.
Prevodiky LAN-RS485 take pouzivame, tam jsou zase problemy jine,
napriklad vcera v jedne nejmenovane velke firme neco zmenili na siti
nebo serveru a prestalo to fungovat.

Martin Hanek