USB ve WIN7 64 bit ??

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Listopad 29 10:22:27 CET 2012

Jenom pro pořádek. Podpora XP za chvíli od Microsoft bude končit. Tím
samozřejmě nechci tvrdit, že pak XP nepojedou nebo tak něco. Ovšem pokud si
šefovenstvo tohle přečte, nebo je nedej bože někdo s tímto osloví, tak je
panika. Můžete vysvětlovat jak chcete. Řeším podobné věci. Mě zase W764 usb
nechodí korektně s profibankou od KB. Zůstává viset ovladač pro čtěčku
jejich karty po restartu pokud se karta před restartem nevysune. Pc se
zablokuje a funguje pouze reset. Míra

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Thursday, November 29, 2012 9:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: USB ve WIN7 64 bit ??

Dne 29. listopadu 2012 8:33 Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napsal(a):

> Ano, "zasadny upgrade" je vzdy chyba... :-)
>
> (Pardon, ja viem, ze Vam to nepomohlo, ale bohuzial je to pravda).

1) Zásada číslo 1: neměnit něco, co funguje ;) (Pokud Windows
nefungují tak jako dřív, jde udělat nějaká údržba, tj. přeinstalace,
případně vyčištění PC od prachu, když se CPU nedokáže uchladit, tak se
zpomalí nebo kousne.)
2) Zásada číslo 2: před upgradem se poradit s odborníkem ;) Nikdo to
samozřejmě nedělá, takže si koupí nějaký počítač (tj. nějaký pěkný
nový, v akci a s brašnou zdarma) s nějakými Windows (tj. 7 64-bit) a
chce nahradit stroj, kde jsou v lepším případě Windows XP (v horším
případě rovnou něco z minulého století). Pak zjistí, že to účetnictví,
co vlastně běží v DOSu, na tom novým kompu nefunguje...

Řešení: na DOSové aplikace jde naštěstí použít DOSBOX. Na Windows XP
aplikace snad nějaký Windows XP mód... nebo virtuální Windows XP...
nebo downgrade, pokud to licence a existence ovladačů umožňuje, bez
problémů bude asi W7/64bit --> W7/32bit, problém s ovladači může být u
těch XPček.

P.K.