RE: Matematické tabulky [WAS: papírový počítač CGS]

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Listopad 28 21:57:20 CET 2012

Možná je to předpříprava na tu geniální státní maturitu z matematiky, kde doposud byly zakázány pouze kalkulačky s grafickým displejem (mimochodem moc velká komedie - například co je kritériem zda displej je či není grafický už neumí říct nikdo). Třeba se to neosvědčilo a úředník do budoucna vymyslí, že se pojede pouze podle tabulek. Škola v takovém případě bude muset každému studentovi zkontrolovat všech jejich cca sto stránek, jestli si tam student nezapsal nějaký tahák a zalepit je do obálky, kterou následně zapečetí. Obřadně se to odpečetí až ve třídě při maturitě. :-)))))

Jakub Šerých