Objednavka u RS Components

Středa Listopad 28 10:39:00 CET 2012

U PIC treba namatkou
http://www.tme.eu/cz/details/pic32mx320f064h/mikroprocesory-microchip-32-bit/microchip-technology/pic32mx320f064h-80ipt/#
a v rade 24 se najdou asi i levnejsi kousky, druha vec je, ze ne-ARM
architektura vetsinou tolik pameti nepotrebuje pro stejnou aplikaci.

Ja jen, ze kdyz je rec o dumpingovych cenach, predstavoval bych si
podobne vybaveny ARM za pade, ne za pomalu 200 jak se bezne vyskytujou
(jeste prijatelne jsou AT91SAM7S256, a neco od NXP, nedavno jsem zrovna
pro jednu aplikaci vybiral a - tragedie, nehlede na dostupnost)