[OT] Velky bratr vi vse

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Listopad 28 06:36:03 CET 2012

Zdravim,
  jiste je, ze to dosud nemaji zcela vymakane, obcas se to dost fatalne
mine ucinkem :-).
  Pro podporu telefonu s Androidem mam e-mailovy ucet na Google, ktery
vsak samozrejme nepouzivam k nicemu dulezitemu - od toho mam vlastni
servery. A u toho uctu na google se mi obcas zobrazuje cilena reklama.
Nechapu, jak na to z analyzy meho mailboxu prisli (tvrdi, ze to bylo
odtamtud), ale zobrazila se mi nedavno reklama na slevu vyvojovych
nastroju a skoleni a nevim ceho pro uspesne programovani ve windows 8.
  Ten, kdo mne zna, a myslim, ze to bude asi i par lidi tady, vi, ze
horsi match uz najit nemohli :-). Zkusi to jeste dvakrat a takovouto
"antireklamou" mne donuti jedine k tomu, ze si i tenhle ucet zavru :-).
  Zdravi Pavel