[OT] Velky bratr vi vse

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Listopad 28 06:34:30 CET 2012

Ja mam omylem zjisteno, ze osobni udaje prodavaji eshopy. Konkretne u
jednoho vetsiho se mi stalo, ze manzelka neco objednala, telefon
vyplnila svuj, ale jmeno vcetne titulu napsala na me (kvuli poste). Po
nakupu volali manzelce z telekomu a chteli me - oslovili ji mym jmenem
vcetne titulu. Pro upresneni - u telekomu nic nemam. Jednalo se o
pomerne znamy eshop.
K.M.