[OT] Velky bratr vi vse

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 28 01:25:52 CET 2012

 28.11.2012, 1:18:32

Na netu jste sledovan stale. FBkem kdykoliv, kdyz vlezete na nejakou
straku s FB tlacitkem (a kolik je stranek co jej nemaji ? ), a to at
mate na FB profil nebo ne. Cookies jsou veci vseobecne znamou a daji
se relativne snadno eliminovat, ale stejne sledovani umoznuje i flash
kde to tak snadno eliminovat nejde. Jak vas smiruje google netusim,
ale jen blazen by veril tomu, ze nekouka na vase emaily nebo dokumenty
na google doc.
Takze co na sebe clovek nenapraska sam, to se dovedi sledovanim jeho
cinosti, nebo jeho okoli.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz