[OT] Velky bratr vi vse

Úterý Listopad 27 23:37:25 CET 2012

Informace o lidech sbírá kde kdo. Mám spoustu let předplacenou kartu u
Vodafone. Ještě z doby, kdy to byl Oscar. V době, kdy jsem si kartu
zařizoval, byla to anonymní záležitost. Vím že volám draho, ale nevolám
tolik a nějaký levnější tarif by mě vyšel zhruba na stejno. V pátek mi
volali, nabízeli mi tarif. Znali jméno, adresu, věděli že podnikám,
znali mé IČO a DIČ, tedy i rodné číslo. Nas*al jsem se, napsal jsem na
úřad pro ochranu osobních údajů a uvažuju o změně operátora. Ale myslím
že mi to není nic platné. Nejspíš to dělají všichni. Nakonec kdo podniká
jako fyzická osoba a má rodné číslo jako DIČ, je profláknutý už dávno.
Anděl