Bezkontaktni mereni proudu, - proudova sonda

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Úterý Listopad 27 17:30:06 CET 2012

Nevite kde SH400 sehnat  v kusovce?
Nahodou jsem zrovna neco rezal na diamantovem kotouci (0,6mm) a zkusil
rozriznout zelezoprachovy i feritovy toroid T37, slo to kupodivu snadno,
dokonce i ten ferit sel  riznoul hladkym rezem bez odlomu.
Presny proudovy zdroj 5mA mam take po ruce tak bych zkusil mrknout jak to
bude reagovat na prochazejici proud. Venoval bych tomu tak hodku, treba to
bude najak rozumne linearni, kdyz ne budu mit min o zkusenost vice.

Hutta

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jirka <zaloha na volny.cz>
Datum: 27. 11. 2012
Předmět: Re: Bezkontaktni mereni proudu, - proudova sonda
"Jestli si ale chcete mermomocí hrát a máte na to několik životů, zkuste
třeba Hallovu sondu SH400 (nemá elektroniku a tak si f char. můžete
více určit sám) a vhodné, nejspíš železoprachové toroidní jádro.

Jádro musíte rozříznout na poloviny, do jedné mezery zalepit Hall a pak
to celé zabrousit tak, aby vše dosedalo na sebe.

K tomu vymyslet vhodný mechanismus, aby to bylo použitelné jako
"nacvakávací" sonda. Inspirace viz třeba manuál ke zmiňované P6042
(dospívám k názoru, že ta, co jsem s ní pracoval, byla nakonec přece jen
P6042).

Pak už zbývá jen drobnost, totiž elektronika, dále spíš stovky hodin
odbastlování a celé to udělat ve finální podobě...

---
Jirka