Re: Scanner Bylo: Re: Re: OT aky Linux, was Re: Re: jaký TA-BLET?*

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Listopad 27 17:35:08 CET 2012

 27.11.2012, 17:30:39

Tak ja mam zaarchivovano cca 150 cb filmu. Vetsinou kinofilmy, ale
neco i svitkovych. Provenience povetsinou foma nebo orwo, neco i
ilford. zpracovani samodomo a az na par vyjimek, se mi nijak nekrouti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz