Re: Re: Scanner Bylo: Re: Re: OT aky Linux, was Re: Re: jaký TA-BLET?*

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Listopad 27 17:02:56 CET 2012

Bylo by prosím možné trochu rozvést to "vylisovaný"? Začal jsem na
Epson Photo V350 skenovat negativy a nastříhané je skladovat v knížce.
Mám jich tam asi 50 á6 a knížka se kvůli pokrouceným fimům nedá
otevřít a přidat další, filmy v knížce jsou pokroucené pořád. Zatím
jsem to skenování odložil do doby než se tohle vyřeší, ale chtěl bych
to někdy dotáhnout do konce :-)
Děkuji
S pozdravem,
Miloš Dašek