Re: Re: Scanner Bylo: Re: Re: OT aky Linux, was Re: Re: jaký TA-BLET?*

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Listopad 27 15:47:57 CET 2012

Odpovídám opět do konference z důvodů už zmíněných. Pište prosím sem, ať
se alespoň někdy můžeme bavit o hardware ;-)

Scanner na filmy má prosvětlovací víko (světelný zdroj i v něm), takže
umožňuje scanovat obecné transparentní předlohy. Nebývá to ale na celou
plochu jako standardní reflexní scanování (zespodu).

Já jsem to ještě nevyužil a na scan filmů nějak není čas. Obecně je ale
dobré mít rezervy...

---
Jirka