Mizeria zvana DPS, was: Vyroba mobilu

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Listopad 27 14:17:32 CET 2012

tak to potom jo :-D jak jsem si ted prohlizel ty jednotlive vrstvy tak i na
"pouhych" 14ti je to pohodicka :) ja bych nikomu nepral zazit vic jak
mesicni routovani na 2 vrstvy veci, ktera zaslouzi minimalne 4 vrstvy, nebo
6ti vrstve ktera si zaslouzi 10. a to vsechno jeste navic v eaglu, aby to
nebylo tak easy :) to se pak clovek pravidelne v noci budi ze sna, kde
routuje a routuje ... hnus :(

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz