Mizeria zvana DPS, was: Vyroba mobilu

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Listopad 27 13:26:04 CET 2012

jeee, to je hezke :) souhlas, ze 100um neni zadna extremni divocina.
mimochodem k tem studentikum - ono neni problem to dobre dostat na fosnu,
kdyz je dost vrstev. to je pak radost malovat :) jakmile vam zamestnavatel
prikaze (samozrejme kvuli penezum) nejake max mnozstvi vrstev, ackoliv
byste jich potreboval pro optimalni vlastnosti treba 2x tolik, tak pak
teprve zacinaji krusne chvile a zacinajii se projevovat opravdove
zkusenosti, prostorova predstavivost a dalsi - jak to vubec vymotat, co se
s cim jak ovlivnuje v jednotlivych elmag. vektorech, jakou uz mam
impedanci, jak to bude vyzarovat apod. troufam si rict, ze za takovych
drsnych podminek by to studentici jen tezko zvladli, ikdyz v cernu jsou to
urcite velmi schopni navybirani jedinci a nikoliv bezny prumer :)
mate holt stesti, ze v cernu je to defakto fuma suk kolik do toho zahuci
penez a my ostatni muzeme jen tise zavidet :)

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz