AV elektronik Teplice

Peter Bosnak lajost na zoznam.sk
Úterý Listopad 27 09:44:11 CET 2012

Objednával si niekto z členov konfery v posledných dvoch mesiacoch niečo od
firmy AV elektronik  Teplice ? 8.augusta som si tam objednal pár položiek
asi za 500 korún. Na svojej stránke uvádzajú, že tovar expedujú do 24 hodín.
12. augusta je u mojej objednávky uvedené, že je "vyřízena". Od tej doby už
skoro tri mesiace márne čakám. Na emaily firma nereaguje. Pri telefonickom
rozhovore v septembri to majiteľ firmy odôvodňoval dovolenkami a sľúbil
okamžité vybavenie. Bohužiaľ sa nič nedeje. Má niekto podobnú skúsenosť  s
touto firmou ? Už dávno by som objednávku zrušil ale je tam pár položiek
(varikapy), ktoré potrebujem a nikde sa takto naraz nedajú objednať. P.B.