Elektronicky predradnik a jeho zatizeni

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Listopad 26 21:01:15 CET 2012

Zdravim,
  a z principu - trubice budou vice svitit, ale mit kratsi zivotnost.
  Nedopatrenim jsem provozoval 40W zarivku na 60W tlumivce. V zarivce
se neustale delal "had" - vyboj mel tendenci prechazet do uzke snury -
a vydrzela asi hodinu. Ale to bylo pretizeni o 50%, tady by to nemuselo
byt tak markantni.
    Pavel