[OT] Problem s UPC a DDNS

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pondělí Listopad 26 20:57:46 CET 2012

Tak jen pro uplnost, nejak jsem to rozchodil:
na routru zapnuty DHCP server, starting address 192.168.1.100 (aby byla
adresa rele mimo rozsah a router ji nemenil) port forwarding nastaveny pro
192.168.1.10 port 8*** , tu ma LAN rele pridelenu na pevno (DHCP je vypnuty)
a takhle mi to chodi. A snad i bude, nez mi UPC zmeni IP :-). Pak si to
musim v mobilu aktualizovat.
Jen pro uplnost, volali mi kvuli tomu z UPC, a vypada, ze je to umysl, stale
mi vnucovali pevnou IP, za 202,- Kc/mesic, 2424,- za rok, to at si strci...
kam jen chteji!
Dekuji vsem za rady, zase jsem na stara kolena o malinko vzdelanejsi :o)
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Petr Simek
Sent: Sunday, November 25, 2012 9:23 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Problem s UPC a DDNS

On Sun, 25 Nov 2012, Vladimir Nerud wrote:

> Tak nevim, nedari se mi, v nastaveni Port Range Forwarding jsem povolil
> jiny port a presto se tam nedostanu, jen pres port 80. I zde:

No dobre ale jestli to LAN rele je porad na portu 80 a jestli UPC modem
dela port forwarding pro rozsah portu a nespecifikujete co kam, tak to
nejspis znamena A-A,B-B  takze pouze 80 na 80 . Musel by jste tedy zmenit
port i na tom LAN rele nebo nastavit port forwarding z jednoho na jiny
port - napr 999-80 , tedy jestli to Vas UPC modem umi.