Re: Re: Re: Re: Scanner Bylo: Re: Re: OT aky Linux, was Re: Re: jaký TA-BLET?*

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Listopad 26 19:25:26 CET 2012

http://www.alza.cz/epson-perfection-v33-d191043.htm

http://www.alza.cz/epson-perfection-photo-v330-d191044.htm

Oba podporuje Avasys, viz
http://www.avasys.jp/lx-bin2/linux_e/scan/DL1.do (volby v dolní polovině
stránky). Oba mají CCD snímač.

Omlouvám se za tvrzení o samostatných scannerech HP,
http://hplipopensource.com/hplip-web/index.html je pouze pro kombinace s
tiskárnou. Scanjety je nutno hledat v SANE.

Ten uváděný Canon bych nebral kvůli CIS snímači, je to obrovský rozdíl.
Pominu-li rozdíl v kvalitě ze zcela plochých předloh (papírový apod.
dokument), tak se scannerem s CCD uděláte v pohodě "makrofotku" 3D
předmětu (např. nepříliš do výšky osazená DPS), s CIS na to zapomeňte.

Hloubka ostrosti je nesrovnatelná.

Já osobně mám už dnes neprodávaný EPSON Perfection V200 Photo a jsem s
ním v Linuxu (openSUSE) maximálně spokojen. Používám driver od Avasys a
Xsane.

---
Jirka