RF mereni intenzity blizkeho pole

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Listopad 26 17:27:35 CET 2012

Moze sa jednat o antenu tvorenu
cievkou s par zavitmi a kondenzatorom
tak su robene bezne rfid citacky.
Preco ale pasmo 27MHz mi teda jasne nie je
to je urcene na nieco uplne ine

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka MWW
Sent: Monday, November 26, 2012 5:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: RF mereni intenzity blizkeho pole

Myslím, že měřit VF výkon v amatérskývch podmínkách s tolerancí 10% t.j. +- 5% je opravdu výzva.
Navíc síla pole na LC obvodu je zřejmě nesmyslný termín.
Výkon musíte dostat do nějaké odporové záteže, impedančně přizpůsobené a pak by ta vaše kalorimetrická metoda možná mohla i fungovat, ale tolerance 10% , no nevím...

Zdravi
Jirka OK1MWW