Re: Scanner Bylo: Re: Re: OT aky Linux, was Re: Re: jaký TA-BLET?*

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Listopad 26 15:49:14 CET 2012

Ja pozapomnel...

No pokud je podporovanej tak asi neni treba mit strach. Ale u Canonu je
to spis vyjimka (kouknete na ten seznam) - ja mam Canoscan 4400 a tam
ani tuk - myslim ze cela ta rada a nejen ta neni podporovana a asi nikdy
nebude.

To same treba foliove fototiskarny od Canonu - take tragedie - ono to
tiskne, ale sezere to mnohem vic spotrebaku.

Radek Vicek