domaci pekarna

Pondělí Listopad 26 13:38:30 CET 2012

Ach jo, myslím že se tady probírají věci nepodstatné. Úplně stejně jako
třeba na TZB info se dlouze řešilo o kolik víc energie se ušetří když
budou mít ledky o něco větší účinnost a lidem bylo jedno jakou to má
kvalitu světla, tady se zase řeší spotřeba pekárny. Co já s tím mám
zkušenosti a co jsem i slyšel, chleba z obyčejného droždí nikdy nebude
pořádný chleba a sehnat ten správný kvásek bude asi dost problém.
Ostatně i některá menší pekařství pečou chleba, který chutí připomíná
cokoliv jiného, jen né chleba. Taky prý kvůli tomu droždí.
Anděl