OT aky Linux, was Re: Re: jaký TA-BLET?*

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Listopad 26 10:29:48 CET 2012

>Me to jak funguje Dashboard vyhovuje. Sice mi to trvalo, ale nakonec je
>to docela dobre vymyslene.
>
>Dejme tomu, ze chces treba smazat partisnu na disku. Tak proste kliknes
>na Dash a napises "disk" a ono ti to fulltextove vyhleda vsechny
>programy, ktere pracuji s diskem a nabidne ti to jejich ikony. Navic ti
>to dokonce nabidne i programy, ktere by sis mohl nainstalovat.

No to je sice pekne, ale este raz, znamena to ze sa s tym musim naucit
pracovat predovsetkym ja, kedze ja to budem "podporovat".

>Jak to myslis? Proste jsou a fungujou - ostatne jako v kazdem linuxu.

No ci sa daju jednoducho vypnut a ci to vypnutie nema nejake neprijemne
vedlajsie nasledky (teda okrem toho ze mi tu v hw-liste budete nadavat za
spiatocnictvo :-) ).

>Ono je to v podstate asi uplne jedno - zalezi na co si zvyknes.

Asi uplne nie. V ramci mojich kazdodvojrocnych zachvatov som za ten cas
presiel niekolkymi generaciami niekolkych distribucii, a z pohladu prave
takejto "udrzby" to bolo vzdy ine (a najcastejsie velmi, velmi zle).

Dakujem Tebe aj vsetkym ostatnym za komentare.

wek