Doporucte osciloskop tentokrate nenejen k PC

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Listopad 26 09:04:56 CET 2012

Dobre rano,

to mate taky dobry biznis, ze mozete obetovat Vas rocny plat? A to
este nehovorim o schvalovani, dovodeni a podobnych obstrukciach zo
strany majitelov, akcionarov ci inej netechnickej havede... :)

A.