konstrukce metronomu

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Listopad 26 07:47:27 CET 2012

Nebylo by jednodušší fiknout tam 555 s potenciometrem a ušetřený čas
věnovat hraní? Já teda mám metronom/bubeníka v cvičícím kombu
(http://www.roland.co.uk/products/productdetails.aspx?p=940) a z těch
všemožných módů a variací stejně nejradši používám klasické klikání,
přijde mi nejpřesnější.

JMN