[OT] deskovy vymenik - orientace

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Neděle Listopad 25 08:25:08 CET 2012

Omlouvam se za predchozi mystifikaci, mate naprostou pravdu, ja nejak
prehlednul to CHLADIVO :-((
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Martin Záruba
Sent: Sunday, November 25, 2012 8:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] deskovy vymenik - orientace

Privod plynneho chladiva musi byt nahore, protoze ve vymeniku zkondenzuje a
kapalne odteka spodem. Naopak privod vody musi byt dole a postupne jak voda
stoupa nahoru se ohriva o stale teplejsi chladivo (ktere prislo zhora).
Takze proto, aby mel vymenik co nejlepsi ucinnost musi jit obe media
protismerne.
Martin Zaruba