[OT] Problem s UPC a DDNS

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Neděle Listopad 25 00:22:01 CET 2012

Zdravim,

skor by som povedal ze ide o nebezpecnost, obzvlast ak je nastaveny
vonkajsi port 80 pre pristup do aplikacie IP rele, a este obzvlast
ak nie je moznost nastavit prihlasenie.

Odporucam zmenit cislo portu na nejake nahodne cislo medzi 1025
a 65535. Nie je to riesenie, ale posluzi ako sprej na menej
zvedavych sturalov, ktori budu menej zatazovat ucelovy webovy
"server" roznymi pokusmi o naburanie, indexovanie robotmi,
az po znefunkcnenie rele vacsim poctom poziadaviek (DoS).

Lubos