[OT] Problem s UPC a DDNS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Listopad 24 23:58:38 CET 2012

On Sat, 24 Nov 2012, Petr Zahradnik wrote:

> Ale upřímně - jsem asi lehce natvrdlej, ale já jsem to IPv6 nějak moc
> nepochopil, tak se do něj sám taky nehrnu, i když snad všechna

Mne na IPV6 vadi problematicka bezpecnost. To co je uz nejak vychytane
a stabilizovane na IPV4 se ted bude zase resit na IPV6. To ze PC
dostava prideleno 64k IP adres (nebo kolik) pri sitove autokonfiguraci
je docela problem, DHCPv6 je tak trochu v plenkach a bezpectnostni
funkce na nej navazane uz vubec.

Ja proste jako spravce potrebuju vedet jakou IP ma konkretni PC
a potrebuju zajistit aby jinou nemohlo pouzivat . Na IPV6 nejak
nevidim schudne reseni..