Zakladni principy (bylo: Re: [AD] Raspberry Pi)

Pátek Listopad 23 20:10:34 CET 2012

Presne tak, at si kazdy koupi kde chce co chce, s nejakou nabidkou se da
souhlasit, nesouhlasit ale nema cenu to jinak resit. Ja to koupil od
Farnela jako platce DPH bez DPH za 800 a neco, pohral jsem si a lezi to
v supliku, mam v planu to nasadit na rizeni topeni abych se k tomu
dostal pres sit, ale kdo vi, kdy. Ten kus HW nema valnou vyrobni cenu,
myslim, ze i za tech 800 na tom vyrobce a retezec musi mit poradny
vyvar, vezmete si, ze kazdy tablet za par desitek $ ma lepsi parametry a
jeste krabicku a displej. Navic za tuhle cenu uz se da sehnat pomalu
board do PC. Kazdopadne uzivatele si to muze najit. Hezka na tom je
distribuce linuxu na miru, ktera na tom HW funguje uzivatelsky
privetive. Hnusna je naopak uzavrenost a nedokumentovanost hardware
(automaticky jsem predpokladal, ze je to vse open source ale to byl
velky omyl...).