Re: jaký TA-BLET?*

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Listopad 23 19:50:51 CET 2012

Diky za radu, ale prectete si, prosim, ten text pozorneji - zkousel jsem
pritelkyni to instalacni medium zasunout ledaskam, a ona porad ne a ne
nabootovat...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, November 23, 2012 7:35 PM
Subject: Re: jaký TA-BLET?*

Zkuste Mageia nebo Mandriva, případně openSuse Doporučuji nikoli instalační
médium, ale tzv. LIVE CD, které nabootujete, zeptá se na pár otázek a
naběhne celý linux v Xkách. Stáhněte všecky 3, případně poslední 2 verze a
zkuste na tom LIVE co všecko za HW vám nefunguje - lze tam i doinstalovávat
další SW (třeba skype - zkuste v něm i kameru), no a vyberte tu kde všecko
pojede.

Pro ženskou, malé děti nebo tuxového začátečníka doporučuji Gnome verze výše
uvedeného, KDE je pro ty co se v tom rádi šťourají a ostatní rozhraní nejsou
už moc pro normální lidi.

Wokenní programy tam jdou spouštět přes wine (pravé myšítko, otevřít pomocí
wine), překvapilo mně jak to dneska už pěkně fachčí.

Ubuntu a spol. nebrat, stojí za tím podivné síly.

Ostatní distra taky nejsou už moc pro normální lidi.