Doporucte osciloskop k PC

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Listopad 23 17:03:49 CET 2012

Dobry den,

doporucil by som Vam nejaky mensi prenosny Hameg, da sa to kupit u
Micronixu a mozete na tom deti ucit rozne triky, hlavne to, ze na nom
vydiet velmi pekne undersampling vyssich frekvencii. Okrem ineho som
videl teraz aj v akcii ten slovensky na USB, tusim ETC, co ho predava
v konfere p.Galuszka.

A.