VF transformatorceky

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Pátek Listopad 23 16:30:40 CET 2012

Namotal bych 2x Guanella 1:4 transmission line transformers. Ten první na
nějaké binokulární jádro. Druhý možná na nějaké toroidní jádro, druhé trafo
bude mít 4x větší impedanci než první. Výsledný převod impedance dvou za
sebou zapojených 1:4 transformátorů bude bude 1:16.

Pro výpočet impedance bych použil následující kalkulačku:
http://www.toroids.info/

Protože ale nevím požadavky na kmitočet, šířku pásma atd, je můj návrh
blábolovitý.

Vojta Bubník

---------- Původní zpráva ----------
Od: Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com>
Datum: 23. 11. 2012
Předmět: Re: VF transformatorceky
"Dobry den,

zamerne som nepisal tieto udaje, pretoze si chcem urobit prehlad co
vsetko je hotove a da sa kupit. Keby som ich napisal, tak sa dozviem
maximalne tak, ze to je blbost a tym to skonci, pripadne dalsimi
zbytocnymi otazkami, ktorym by som sa rad vyhol. Viete osvedcilo sa mi
take, ze co pose.riem sam na tom sa najviac naucim a toto je jedna z
takych blbosti, na ktorych sa ucim.

A.