[AD] Raspberry Pi

Jan Tichavský jan.tichavsky na gmail.com
Pátek Listopad 23 14:26:57 CET 2012

Jenže tady nejde o porovnání US/ČR, protože Raspberry se vyrábí v UK a
odesílá z UK (alespoň přes Farnell a jeho subdistributory), takže v rámci
EU se ani neuplatní clo. Doprava do druhého dne z UK stojí v případě
Farnellu 130 Kč. Mimochodem, Raspberry běžně dodávají do několika dní (to
bylo zmíněno i ve zdejších diskuzích), těch 19 dní je nic neříkající číslo,
je tam uvedeno každý den a prostě to znamená, že to nemají skladem, ale
odesílají, hned jak jim to přijde. Sony vyrábí 16000 desek týdně.

Komu se nelíbí Farnell, tak má na Aukru několik aukcí Kup Teď za tisícovku.

Tohle nejsou nářky, jen by mě vážně zajímalo, proč to některé eshopy nabízí
tak draho. To opravdu něco prodají, když je tolik levnějších alternativ?

Pokud by šlo o nějaký tuctový tablet, tak nic neřeknu, ale Raspberry je
přímo vyráběn za účelem cenově dostupného počítače. Raspberry Pi Foundation
je ostatně charitativní organizace, které jde o rozšíření a výuku
programování.