ADMIN Re: [AD] Raspberry Pi

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Listopad 23 13:46:10 CET 2012

Abych predesel zbytecnym debatam...zvlast kdyz pane Kadecko je uplne
mimo souvislost.

To, ze si kazdy muze udelat cenu jakou chce je jeho vec. Pokud by to
kolega vyvesil na svoje stranky tak by to tu asi nikdo nepropiral.

Pokud to poslal sem tak si tady asi dela reklamu (a nic nez reklama to
neni) tak holt musi pocitat s tim, ze se zde ta nabidka bude diskutovat.

Protoze PROC by to sem jinak kolega daval. ;-)

Primerena reklama zde zatim nikomu nevadila - zvlast pokud slo o ruzne
vypomoci a nabidky.

Tohle JE jasna komercni reklama - takze pokud to zde je at dotycny
pocita, ze mu nebudou vsichni tleskat a objimat ho kolem krku.

RV