Re: 100MHz koax oscilator -- prosba o 2 rady: 1. odladovac, 2. tesnostvazby

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Listopad 23 13:16:34 CET 2012

 23.11.2012, 13:13:40

Zakladem dobreho oscilatoru je dobrej sutr. Kdyz vezmete sutr za vosum padesat
z drogerie, muzete s nim delat SW-digitalni vopicarny jake chcete,
muzete klidne zaprahnout i cele stado dablu, stejne z toho nic
kloudnyho nevytriskate.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz