jaký TA-BLET?*

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Listopad 23 12:53:34 CET 2012

Máte samozřejmě pravdu, navíc telefon bez tlačítek je daleko levnější, než
ten s tlačítky. Cena tabletu vypovídá o základní prodejní ceně výrobce kolem
5-10$, ovšem v kontejnerových množstvích (jak už víme, zásadně nedávají ceny
v textu, ale rozsypaným čajem v obrázku). Ovšem umění získat takové ceny má
je několik firem, jejichž obchodníci jsou v obraze a nenechají si od číňanů
nic nakecat a číňan vidoucí bezstarostnou plnou produkci na měsíc podlehne -
samozřejmě se jich musí vyzkoušet ohnout víc, protože nevíte s jakými
problémy se dotyčný číňan na firmě nebo doma potýká a pak je rád za
bezstarostně odebranou produkci - dělal jsem v takové firmě, kde se nám
protrahováním kontraktu dokonce podařilo zadarmo získat 20k ks jakéhosi sw
do bundlu z izraele jenom ať si to konečně už vezmeme, no jiní to tady
museli kupovat, však nás za to neměli rádi a posílali na nás kontroly na
nelegální soft, marně :-D Jenom jsme použili a ověřili v praxi jednu poučku,
no a ono to vyšlo...

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Kubáč" <petrkubac na 802.cz>

Pri vsi ucte k Tabletum  mi tohle zarizeni pripada jako definice "lesteneho
prdu" - napric celym spektrem je HW z 90% stejny  ackoliv se cena meni
radove, podle nalepky vpredu  mozna i podle sady predisntalovanych "widgetu"
a barevneho pozadi.

Stejne tak ceny "hloupych" a "smart" telefonu nejsou v pomeru zadneho
realneho financniho parametru pri vyrobe

Takze nejrozumnejsi, avsak nerealne, by bylo dceru presvedcit jeste pockat.
Ale uplne nerealne to neni - pritelkyni jsem "predelal" na Linux - tam
zvitezila naprosta blbuvzdornost, neznicitelnost a neotravnost softwarove
konfigurace.