VF transformatorceky

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Pátek Listopad 23 11:23:01 CET 2012

Jaká frekvence?
Jak širokopásové?
Za jakým účelem?
Symetrické či asymetrické?

Impedance se dá transformovat různě. Třeba LC článkem, klasickým napěťovým
trafem, TLT (transmission line transformer), vedení atd.

Vojta Bubník

---------- Původní zpráva ----------
Od: Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com>
Datum: 23. 11. 2012
Předmět: VF transformatorceky
"Dobry den,

kedze je tu viacej odbornikov cez vf, chcel by som poprosit o radu vf
konstrukterov. Potreboval by som vf transformatorceky na
transformovanie dif. impedancie cca. 1-2k na 50 Ohmov. Frekvencne
pasmo zamerne nepisem konkretne, pretoze by som si rad urobil nejaky
prehlad co sa v tomto segmente robi a pokial asi idu. Viete mi prosim
poradit, kde sa to da kupit hotove, kto to predava, ci pripadne nejake
slovicka pre google? Dakujem.

A.