jaký TA-BLET?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Listopad 23 10:17:26 CET 2012

Ani jeden z nich nic typu tablet ci laptop/notebook nevyraba. Neviem si
predstavit, ako presne by dohliadali na vyrobu v tych mnohych a zvacsa od
nich uplne nezavislych podnikoch, kde sa veci, co predavaju, v skutocnosti
vyrabaju.

Napriklad z vlanajsej vyrocnej spravy HP:

"Manufacturing and Materials
We utilize a significant number of outsourced manufacturers (‘‘OMs’’)
around the world to
manufacture HP-designed products. [...] In some circumstances, third-party
OEMs manufacture
products that we purchase and resell under the HP brand. In addition to our
use of OMs, we currently
manufacture a limited number of finished products from components and
sub-assemblies that we
acquire from a wide range of vendors."

Verte tomu, ze ta posledna veta sa nevztahuje na low-end laptopy/notebooky,
na ktore sa vztahuje ta predposledna. Ergo, to, co sa predava na DX na
tony je presne to iste co sa predava aj na high-street na tony pod roznymi
"lepsimi znackami". Akurat ze tie ceny na DX su dane tym, akym sposobom
ten produkt "spadol z linky"... :-)

V konecnom dosledku moze (a samozrejme aj nemusi) takyto "znackovac" mat aj
lepsi pomer cena/sluzby nez "znacka", ak to mysli s pritomnostou na danom
minitrhu vazne a ak za sebou ma na tom Dalekom Vychode seriozne podniky (a
take urcite existuju).

wek