100MHz koax oscilator -- prosba o 2 rady: 1. odladovac, 2. tesnostvazby

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Listopad 22 23:57:31 CET 2012

Já to nebral jako kritiku, ale jako výzvu to udělat jinak, jednodušeji.
Když to viděl kolega co se zabývá čistě programováním, tak pronesl něco
ve smyslu, že je to zoufalé řešení a že určitě existuje nějaká analogie
HW+SW, která udělá stejnou službu. Tak mě to vrtá hlavou, co by asi tak
šlo udělat jinak.....
Já jsem ze staré "analogové" školy, digitálně mi to nemyslí a pevně
věřím, že by to celé šlo udělat jednodušeji.
Hi