jaký TA-BLET?-

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Listopad 22 20:09:45 CET 2012

No ale ten displej nefunguje prece na principu vodivosti prstu... Podle
me maji problem lidi, kteri maji silnejsi kuzi na spickach prstu a v
zime se to zhorsuje, ze se kuze zimou jeste vic stahne.

Na iphounu 2G a i ted na Galaxy S2 zadny problem.

Je fakt ze syn ma nejakej vodafonackej anrodroid (858?) a tam je
plexisklo misto skla a tam to chodi teda dost hnusne.

RV