Systémy, uspořádání (bylo: Re: jaký TA-BLET?)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Listopad 22 16:42:55 CET 2012

Ano to máte pravdu, zrovinka ted testuji starý BAYCOM modem na MS-DOSu a
baycom terminálu. Vše běží z diskety, ale byla to fuška to tam všechno
nasypat, aby to nabotovalo a jelo.
Na ničem jiném to nefunguje ( možná W95 ) ale tohle bylo nejrychlejší,
ntb měl šachtu pro disketu.

   Co se týče nových, jiných  tlačítek, naprosto zofalé jsou nové Office
2010. Všechny obrázky v lištách jsou jiné, má to jiný vzhled, navíc je
teď musím provozovat v angličtině.
Tuším další podraz až se to zas nějak naučím, že Office 2015 budou mít
zas původní vzhled , protože se to nové rozhraní z 2010 lidem nelíbilo :-(
Úplně stejné je to v Penymarketu. Všechno tam nedavno zpřeházeli,
nenechali kámen na kameni. Já chodím nakupovat sporadicky, ale když už
jsem měl po x letech víceméně zmáknuto kde co je, tak mi to zpřeházeli.
Byl jsem v tom krámu naprosto zoufalej, normální nákup ( dle seznamu od
ženy) s cca 10 položkami jsem zmáknul do 8-10 minut a to mi většinou
zdržovali lidi, kteří neví co chtějí a jen tak bez cíle brouzdají po
obchodu a omakávají si zboží a pak fronta u kasy. Teď to bylo asi na 3/4
hodiny, protože jsem tam nachodil možná kilometr než jsem našel co jsem
potřeboval. A stejně jsem se musel ptát, naštěstí se mě a mého seznamu
ujala nějaká zaměstnankyně a pomohla položky dohledat. Evidentně s tím
měla také problém, když se sama ptala další spolupracovnice ve stylu "
Máňo, kde máme teď oříšky ..."
Když jsem se ptal, proč to takhle zpřeházeli, tak mi sdělila, že nejsem
první kdo nadává, a že je to příkaz odshora a opatření, aby si lidi víc
prohlíželi zboží a nakoupili i to co nepotřebují.

Další z příkladu výborně zmáknutého marketingu je Pošta Klatovy. Zavřeli
ji, protože tam kompletně předělávají přepážky, rozbourali  celou poštu
sbíječkou. A nechali pro celé (cca 25tis. obyvatel) město funkční DVĚ
přepážky na poště č.2.
Že se to musí předělat chápu, ale proč před Vánocemi, když jsou poštovní
služby maximálně vytížené a všichni posílají balíky, zásilky. Rád bych
pochopil myšlenkové pochody autora tohodle nápadu.
Kromě toho, že se nikde u té druhé pošty nedá zaparkovat a každou chvíli
se tam skřípají plechy aut se tam táhnou nekonečné fronty lidí a už
tekla i červená. Prý se tam nějak nepohodli o pořadí .