jaký TA-BLET?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Listopad 22 16:02:38 CET 2012

Dne 22.11.2012 11:53, Čestmír Dobosz napsal(a):

> Pokud dcera škemrá a je teenager tak určitě předpokládá Jabko nebo
> Samšunt.
>
> S ostatním by Vám dělala ostudu a byla by u vrstevníků pro smích.
>
> Jabka mají mít co nevidět 10% slevu a starší model (iPad2) je dostačující.
>
> Já to vloni koupil s předplatným novin na dva roky. Nemůžu si to
> vynachválit.
>
> Včera jsem slyšel v radiu ze tu kampaň opět spustili. Třeba by Vám ho
> půjčila
>
> na prolistování denního tisku každé ráno.

Já jsem asi moc konzervativní , ale tyhle placaté věci bych využil možná
tak pro shlédnutí filmu v čekárně, nebo v autě na nějaké další cestě.
Internet v mobilu používám jen v nouzi, není nad to si sednout k
pořádnému PC s pořádným monitorem a když na něco klepnu tak to "tam mám"
a hned, bez čekání
a následného šoupání....
Jablko nemám rád z principu. Např. nedavno tahle fy udělala u mé
manželky na škole nějakou kampaň s cateringem na jejich tablety.
Každému dali do ruky tablet, fotili se tam s tim, posílali obrázky,
zprávy....
Půldenní nalejvárna, jak je to výborné, jak se bez toho vlastně nemohou
obejít, a že kdo nemá iPad vlastně nežije atd...

> Samšunt Galaxy je velmi použitelný a odpůrci Jabka ho zbožňují.
>
> Dobrým řešením pro teenagery kteří mají dobré oči je TA-BLEToTelefon
>
> Konkretne Samšunt Galaxy NOTE II
>
> http://www.alza.cz/samsung-galaxy-note-2-n7100-ceramic-white-d360206.htm
>
> Je to hodně povedeny kus Hardware a měl byste dvě mouchy jednou ranou,
> protože
>
> nový telefon by se ji určitě také hodil. Akorát ta cena L

No to ani náhodou, je jí 11 , možná to za chvíli v zápalu paření
rozbije, možná zjistí, že to je opravdu k ničemu,
možná jí to někdo čajzne ve škole.
Z toho důvodu max. 4kKč.