OT: Formaty obrazku.

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Listopad 22 13:35:24 CET 2012

Jestli je mysleno snimky obrazovky, tak jsem si ted oblibil OneNote, neni
free ale rikam to kvuli jine veci. OneNote ma zkratku WIN+S(napshot) kde je
mozne si mysi vybrat obrazek. Pote je ho mozno ulozit do OneNote nebo do
schranky. Od te doby kdyz potrebuji snimek casti obrazovky, tak uz editor
obrazku nepouzivam - obrazky obvykle potrebuju poslat kolegovi, takze ho
vlozim primo do mailu. Treba existuje nejaky program, ktery umi vyrez
obrazovky ulozit do schranky/souboru.

PK