OT: Formaty obrazku.

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Listopad 22 13:15:13 CET 2012

On 22.11.2012 12:41, Martin Hanek wrote:
> Dobry den,
> pripravuji dokumentaci v Docbooku, vystupem bude tistene PDF a JavaHelp.
> Do "zdrojaku" dokumentace se daji vlozit obrazky ve vice formatech
> (PNG, JPG, SVG, WMF atd.). Chtel bych tam dat snimky oken programu a
> nejake nakresy, ktere delam v OpenOffice Draw, ktery umoznuje export
> do ruznych formatu.
> Je spravna moje uvaha, ze pro PDF je vhodne SVG apod. (pokud budu
> obrazek kreslit ja) a snimky obrazovek pak v JPG nebo PNG? Nebo lze
> udelat snimek okna programu do vektoroveho formatu?

Pro dokumentaci bude asi ideální PNG na snímky obrazovky. Vektorový
printscreen jsem nikde neviděl.

K tomu DocBooku, děláte to čistě v něm, nebo v Publican?
http://jfearn.fedorapeople.org/en-US/Publican/2.7/html/Users_Guide/

Oja

--
*Ondřej Janovský